فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

خرید یک تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، پشتیبانی و اجاره تلویزیون شهری و خدمات پس از فروش ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد . 09126630257

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید یک نمایشگر شهری ال ای دی تی وی کو را بخرید باید هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنید که این هزینه ها معمولا برای شرکت ها کاری منطقی نمی باشد. بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها و در عین حال بهره مندی از امکانات نمایشگر شهری، اجاره آن است.

با اجاره تلویزیون شهری می توانید تا هر زمانی که بخواهید از آن بهره مند شوید و در کوتاه مدت نیاز به تبلیغات و برند سازی خودتان را برآورده نمایید.

برعکس آنچه بیشتر شنیده می شود اجاره نمایشگر شهری کار خیلی راحتی است و در برخی مواقع هزینه آن نزدیک به هزینه محصولاتی مانند تلویزیون های LED است.

تلویزیون شهری نمایشگر بزرگی است که در حال حاضر به منظور استفاده در اماکن شلوغ و پر رفت آمد به وسیله ای رایج تبدیل شده است.

اجاره تلویزیون شهری

اگر می خواهید در یک رویداد تبلیغاتی و تجاری مثل نمایشگاه شرکت کنید می توانید به صورت محدود یک تلویزیون شهری را اجاره کنید که از خرید تلویزیون شهری به صرفه تر در می آید.

تلویزیون شهری انعطاف بسیار بالایی دارد و با توجه به فضایی که شما در اختیار دارید می توانند اندازه های گوناگونی را درخواست کنید و در اختیار داشته باشید.

همینطور کیفیتی که تلویزیون شهری ارائه می دهد با توجه به اندازه های بزرگ آن مطلوب و قابل قبول است.

اما اگر بخواهید کیفیت بالاتری را داشته باشید می توانید از ماژول هایی با دات پیج پایین تر استفاده کنید.

تلویزیون شهری با نام های گوناگونی شناخته می شود که برخی از ویژگی های آنها در همه این تلویزیون ها مشترک است. بسیاری از این اصطللاحات و عناوین به صورت مشترک به کار می رود که یکی از این اصطلاحات دات پیچ است.

دات پیچ چیست  و چرا اهمیت دارد

دات پیچ عبارت است میزان فاصله لامپ هایی که در هر واحد پیسکل از صفحه نمایش بلوک های تشکیل دهنده  در تلویزیون شهری وجود دارد. در حقیقت شما با اجاره تلویزیون شهری دات پیچ که دارای عدد پایین تر باشد میزان کیفیت تصویر بالاتری نسبت به اجاره تلویزیون شهری دات پیچ  بالاتر دارد را خواهید داشت.

پیسکل به تعداد خانه هایی گفته می شود که تشکیل دهنده یک تصویر هستند البته این واحد بر خلاف واحد های دیگر اندازه گیری اندازه یکسان و یک نواختی ندارد. در صفحه نمایش مانیتور اندازه پیکسل های تشکیل دهنده نسبت به پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایشی به اندازه یک تلویزیون شهری نیست و به همین خاطر به صورت یکای ثبت شده نیست و تنها جنبه عمومی دارد.

با توجه به تعریف پیکسل و دات پیچ مشخص شد که چرا تعداد دات پیچ ها در کیفیت تاثیر دارد یعنی شما در نقطه چه تعداد امکان تنظیم و تفکیک نور برای برقراری تصویر دارید.

بلوک چیست

بلوک ها از تعدادی پیکسل تشکیل شده اند و به صورت یک متری هستند و در واقع پایه و اساس اولیه تشکیل این اندازه تلویزیون شهری هستند بر خلاف تلویزیون های عادی در تلویزیون شهری شما می توانید به سادگی در ابعاد مختلف آن را پیاده سازی نمایید.

دات پیچ داخل سالن و دات پیچ خارج سالنی

یکی از اصطلاحاتی که در زمان اجاره تلویزیون شهری دات پیچ با آن رو به رو هستید داخل سالن و خارج سالن بودن آن است از نظر مشابهت هر دو ساختار یکسانی دارند اما چند تفاوت جزیی دارند اول از همه این که کیفیت دات پیچ های خارج سالنی بالاتر است چون فضای بیشتری را پوشش می دهند و از فاصله های بیشتری تماشا می شوند مانند تلویزیون های شهری نصب شده در بالای ساختمان های تجاری در حالی در دات پیچ داخل سالن این فضا به مراتب نسبتا کمتر است و به همین ترتیب مشاهده مخاطب کمتر است .

دومین موضوع بحث عایق سازی و فریم دار بودن این دات پیچ داخل سالن نسبت به دات پیچ خارج سالن است در دات پیچ  داخل سالن به علت عدم ارتباط مستقیم با اب و رطوبت مانند باران و برف از عایق کاری عادی استفاده می شود در حالی در تلویزیون شهری دات پیچ خارج سالن علاوه بر استفاده از عایق عادی نیاز به استفاده از فریم ها و پایه های اضافی برای نصب و هم چنین محافظت از صفحات آن است.

نمایشگر شهری خارج سالن همینطور که از اسمش پیداست در فضای خارج مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلویزیون از نور بیشتری برخودار بوده و به اصطلاح روز دید است. همچنین از مقاومت فیزیکی بیشتری نسبت به تلویزیون‌های شهری دیگر برخوردار می باشد و در دو نوع دسترسی تعمیر از پشت و تعمیر از جلو ارائه می گردد.

رزولوشن تلویزیون‌های شهری داخل سالن بیشتر از تلویزیون‌های شهری خارج سالن است.

اجاره تلویزیون شهری دات پیچ ۶

در زمان هایی اجاره یا فروش تلویزیون شهری دات پیچ برای محل هایی است که شما در فضای باز قرار دارید اما این فضای باز دارای سرپوش یا در محیطی است که به صورت مستقیم در معرض تابش نور افتاب در صفحه نمایش را ندارید می توانید از میزان تابش ۶۰ الی ۸۵ درصد نیز استفاده نمایید این میزان تابش باید با توجه به وضوح فیلم و میزان نور و جلب توجه عابرین بررسی و اندازه گیری شود.

در محیط هایی که مسقف هستند و کرایه تلویزیون شهری دات پیچ داخل سالنی استفاده می شود می توانید از میزان زیر ۶۰ درصد میزان نور هم استفاده نمایید این میزان تابش بسته به نور محیط شما ممکن است به صورت دقیق نباشد و گاهی افزایش یا کاهش داشته باشد اما همواره میزان تابش نور محیط هرچه بیشتر باشد باید میزان تابش صفحه نمایش شما نیز بیشتر باشد تا تصویر به صورت واضخ نمایش داده شود.

قیمت تلویزیون شهری

اگر می خواهید بیشتر و بهتر از همه در مراکز خرید ، نمایشگاه ها ، همایش ها و مکان ها پر رفت و آمد دیگر بیشتر و بهتر از بقیه دیده شوید با صرف قیمت تلویزیون شهری منصفانه می توانید بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشید.

می توانید تنها با هزینه ای در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان ( به شکل روزانه ) از این ابزار قدرتمند برای تبلیغات استفاده کنید.

تلویزیون های شهری از به هم پیوستن ماژول هایی تشکیل می شود که بر روی آن پوشیده از چراغ های LED است.

چراغ های LED بر روی این صفحات علاوه بر قابلیت تغییر رنگ می توانند میزان شدت نور را نیز تنظیم کنند و به این ترتیب در تلویزیون شهری تصاویری با کیفیتی مطلوب شکل می گیرد.

تلویزیون‌های شهری علارغم ظاهری که از خود نشان می دهد به راحتی در مکان های مختلف قابل نصب هستند و می توانند با توجه به جلوه های حرکتی و تبلیغات رنگی و متحرک نظر مخاطبان را بیشتر از روش های دیگر تبلیغاتی جلب کنند.

علاوه بر آن باید ضد‌ضربه و حرارت نیز باشد که در بسیاری از انواع تلویزیون های شهری این نکته رعایت می شود.

از جمله مزایای دیگر این محصول این است که به دلیل ماژولار بودن با خراب شدن یا معیوب بودن یکی از قطعات آن به راحتی آن بخش جایگزین شده و تلویزون همانند سابق می تواند عملکرد خود را داشته باشد.

منبع: تلویزیون شهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی