فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

خرید یک تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، پشتیبانی و اجاره تلویزیون شهری و خدمات پس از فروش ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد . 09126630257

  • ۰
  • ۰
توجه شرکتهای تبلیغاتی به فضاهای شهری و افرادی که در خیابانها بودند جلب شد،که این امر باعث ظهور و فروش تلویزیون شهری بزرگ ال ای دی تی وی کو ( که در ابتدا به طرز وحشتناکی گران بودند) شد ، این خرید تلویزیون شهری در جلب توجه رانندگان بی حوصله و خسته و عابرین پیاده ای که منتظر وسیله ی نقلیه عمومی بودند بسیار سودمند از کار درآمد که این امر موجب شد تلویزیون های شهری در میدانهای پرجمعیت، چهار راههای شلوغ و سپس در بزرگراههای اصلی نصب شوند.

درحال حاضر، شهرهای بزرگ جهان از تلویزیون شهری پر شده اند. برای مثال، امروزه بیش از 80 نمایشگر LED در مسکو و بیش از 40 دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به این تعداد محدود نمی شوند و تلویزیون های شهری LED بیشتری وجود دارند، باید دانست این تعدد با توجه به هزینه های نصب و نگهداری و برخی از هزینه های پیش بینی نشده بسیار قابل توجه می باشد.

نصب یک خرید تلویزیون شهری LED شهری جدید در یک شهر بزرگ دیگر جز خبرهای داغ به حساب نمی آید. اما بکارگیری شبکه ای از نمایشگرهای LED در شهرهای کوچک، امری قابل توجه است. مردم در خارج از روسیه نام شهرهایی مثل دیمیتروفگراد، موروم و سروف که هر کدام جمعیتی حدود 100 هزار نفر را دارند، کمتر شنیده اند. اما جالب است که بدانید این شهرهای کوچک هم در نصب شبکه هایی تلویزیون های شهری LED پیشتاز هستند. برای مثال،vidnoje (منطقه مسکو) و okha(منطقه ساخالین) شهر نیستند، بلکه شهرک محسوب می شوند اما حتی این شهرکها هم شبکه خرید تلویزیون شهری LED سطح بالای خود را دارند.


Dmitry Melchuk (دیمیتری ملچاک)، نماینده فروش تلویزیون شهری آزانس تبلیغاتی در منطقه ای کوچک می گوید: به طور طبیعی، مخاطبان ما خیلی کمتر از مخاطبانمان در شهرهای بزرگ است. اما تبلیغ کنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،که این هدف در تلویزیون های شهرهای کوچک، بسیار قابل دسترس تر از شهرهای بزرگ است.

این روال در نقاط دیگر دنیا نیز به چشم می خورد ؛ برای مثال اخیرا، یک شرکت تبلیغات فروش تلویزیون شهری در شهر کوچک اردمور در اوکلاهامای آمریکا تصمیم به نصب شبکه ای از تلویزیون های شهری، علیرغم جمعیت حدودا 25 هزار نفری در این مکان گرفت. این شبکه، بزرگ نیست ، تنها 3 تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلویزیون شهری را افزایش دهد.

تلویزیون شهری دیجیتالی LED در چنین مکان دور افتاده و متروکی به یک شور و هیجان عمومی خرید تلویزیون شهری تبدیل شده است. نتیجه ای که در این شرایط حاصل می شود این است که تبلیغات در این نمایشگرها و در میان این جمعیت کوچک که هر کسی دیگری را می شناسد،باعث ارتقا موقعیت تبلیغ کنندگان می شود. به عنوان مثال در 45 روز کاری اول این شبکه ، سود رسانی ( بر اساس شاخص فروش تلویزیون شهری زمان تبلیغ) بیش از 90 درصد محاسبه شد. شاید اگر این عدد را با میانگین شاخص سود رسانی در تلویزیونهای شهری یک شهر بزرگ مثل مسکو مقایسه کنید بهتر متوجه این تفاوت شوید: این شاخص در مسکو و در بهترین وضعیت تلویزیون شهری به هیچ وجه از 56% فراتر نمی رود.

تبلیغات دیجیتالی شهری و اجاره تلویزیون شهری، در شهرهای بزرگ جهان به خوبی تثبیت شده است ، اما با در نظر گرفتن دلایل فوق با سرعتی بسیار قابل توجه به سمت شهرهای کوچکتر پیش می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی