فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

خرید یک تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، پشتیبانی و اجاره تلویزیون شهری و خدمات پس از فروش ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد . 09126630257

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جالب است که تلویزیونهای LED غول پیکر و یا به عبارتی تلویزیون شهری ال ای دی قابلیت نمایش فیلم و عکس با کلیه فرمت های تصویر اعم از jpg, gif, tiff, mpeg, vob, flv و غیره را دارا می باشند. این مدل از تلویزیون شهری پدیده که اصطلاحاً به تابلوهای ” فول کالر ” تمام رنگی (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با ترکیبی از ال-ای-دی های آبی , سبز و قرمز امکان نمایش بیش از ١۶/٨ میلیون رنگ را فراهم میکنند.

 

  • سپهر فرجاد
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی اسبابی را در جهت ارائه خدمات و محصولاتی نو از سوی شرکتها و اماکن تجاری فراهم آورده و مدیران کسب و کار را در رابطه با معرفی، نوع بازاریابی و تبلیغ محصولات خود به چالش کشانده و سوالاتی را در ذهن آنها بوجود آورده است.


سوالاتی از قبیل:
چطور محصولات خود را بازاریابی کنیم؟
چطور برند سازی کنیم؟
چطور کسب در آمد کنیم؟
از چه تبلیغاتی برای معرفی محصولاتمان استفاده کنیم؟
و مواردی مشابه

  • سپهر فرجاد
  • ۰
  • ۰

انجام تبلیغات از انواع روش های مختلف امکان پذیر است  که با شناخت آنها می توان بهترین روش را انتخاب کرد. به همین دلیل تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغات است. امروزه با پیشرفت علم تلویزیونهای بزرگ تبلیغاتی در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است که نمایشگرهای شهری با ورود به عرصه تبلیغات تحول عظیمی در پیشبرد تبلیغات  ایجاد کرده اند.یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر شهری  لزوم کوتاه بودن آن است چرا که این تبلیغات مخصوص  رهگذران می باشد، یعنی کسانی که برای دیدن تبلیغ چیزی در حدود سه ثانیه فرصت دارند. در نتیجه، پیام آن باید قابل فهم و کوتاه نیز باشد. 

  • سپهر فرجاد
  • ۰
  • ۰

سبک تبلیغات ژاپنی تحت تأثیر تعالیم کنفوسیوس و ارزش‌های جمعی در جامعه ژاپنی است. روش ایجاد ارتباط در سبک تبلیغات ژاپنی، غیرمستقیم است. مخاطبان ژاپنی را نمی‌توان به‌طور مستقیم و بی‌واسطه نسبت با ویژگی‌های محصول آشنا کرد. در حقیقت مخاطب ژاپنی نسبت به تبلیغات مستقیم احساس توهین می‌کند. در ژاپن، عادت فرهنگی عذرخواهی در هر امری از امور اجتماعی، بیان‌کننده این تفکر است که اظهار هر سخنی از جانب گوینده باعث اختلال در نظر فکری شنونده می‌شود، پس گوینده باید در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبلیغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف کننده، به دست آوردن اعتماد او،‌ ایجاد حس احترام در او بالاخره تکیه مخاطب او به‌عنوان یک خریدار دائمی و وفادار است.

 

ژاپن یکی از جمله کشورهایی است که در حوزه المان های شهری و تکنولوژی بسیار پیشرفته و مدرن است، به گونه ای که پایتخت آن یعنی توکیو، لقب یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را یدک می کشد. در گوشه و کنارشهرهای ژاپن می توانید المان های بی نظیری از فناوری در راستای خدمات شهری را ملاحظه کنید که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده می شود. 

 

برای اینکه بتوانیم فضای شهری مناسبی را داشته باشیم باید از المان های مختلف شهری استفاده نماییم تامحیط های شهری زیبایی داشته باشیم. المان های شهری دارای مقیاس و اندازه های گوناگونی می باشند و دارای کاربردهای مختلفی هستند.

  • سپهر فرجاد