فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

خرید یک تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، پشتیبانی و اجاره تلویزیون شهری و خدمات پس از فروش ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد . 09126630257

  • ۰
  • ۰

تلویزیون شهری LED ال ای دی تی وی کو تلویزیون های غول پیکری هستند که در حال حاضر در همه کشورهای پیشرفته و در سطح شهرهای بزرگ، میدان های شهری، چهار راه‌ های پررفت و آمد، ورودی نهادهای دولتی و خصوصی، دانشگاه ها، پارک ها، ورودی فروشگاه ها و مغازه های بزرگ و کوچک تجاری، فرودگاه ها، سالن های انتظار، باشگاه ها و ورزشگاه ها، سینماها، صحنه های تئاتر، ترافیک شهری و خیلی نمونه های دیگر قابل دیدن است و کارکردهای بسیاری را در بر می گیرد.

تلویزیون شهری از تلفیق کابینت های جداگانه ای که مثل یک تلویزیون کوچک هستند شکل می گیرد. در واقع تلویزیون شهری LED یک صفحه نمایش هوشمند بسیار بزرگ است که از دیودهای درخشان و نورده تشکیل شده و امکان استفاده از آن در هر محلی که مناسب بدانیم وجود دارد.

 تلویزیون شهری LED انواع گوناگونی دارد که با توجه به خواسته و نیاز ما از کارکرد آن و محل جاگیری آن مطابق نظر متخصص، در اندازه های گوناگون قابل استفاده است.

دقت کنید که قیمت تلویزیون شهری LED به مولفه های بسیاری وابسته است. برای خرید تلویزیون شهری LED و دریافت راهنمایی درباره اجاره تلویزیون شهری می توانید با واحد فروش تلویزیون شهری هما تماس بگیرید.

 

اسکوربورد ورزشی

اسکوربورد ورزشی و اسکوربورد تلویزیونی هما، اسکوربوردهای خیلی حرفه ای می باشند که با دارا بودن همه ویژگی های اسکوربوردهای قدیمی و کنونی امکان نمایش تصویرها را نیز دارند.

 این اسکوربورد ها که با کامل کردن و برطرف نمودن ایرادهای اسکوربوردهای داخلی و خارجی با استانداردهای جهانی ساخته شده اند دارای برتری هایی مانند قابلیت آپدیت مسابقات، قابلیت نمایش فیلم و حرکت آهسته، نور و رنگ استاندارد ورزشی در نمایش اعداد و کلمه ها و خیلی موارد دیگر است.

برای دیدن ویژگی های فنی انواع اسکوربورد ورزشی و اسکوربورد تلویزیونی، و برای دریافت مشاوره خرید تلویزیون شهری و استعلام قیمت اسکوربوردها با ما تماس بگیرید.

 

تلویزیون شهری کف

تلویزیون شهری کف از تازه ترین نمونه های تلویزیون شهری می باشد که جدیدا از سوی تلویزیون شهری هما ارائه شده است. از کاربردهای تلویزیون شهری کف می توان به صحنه اجرای موسیقی در سالن های موسیقی و نمونه هایی از این قبیل اشاره نمود. این تلویزیون ها خیلی مستحکم و پرمقاومت، ضد ضربه و ضد آب بوده و از کیفیت خیلی خوبی دارا هستند.

برای دیدن ویژگی های فنی تلویزیون های شهری کف ، و برای دریافت مشاوره اجاره تلویزیون شهری و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری با ما تماس بگیرید.

 

تلویزیون شهری شفاف

تلویزیون شهری Transparent یا تلویزیون شهری شفاف تلویزیون هایی می باشند که امکانات زیادی در فضای بیرون دارند. این تلویزیون ها خیلی نازک و کم عرض تر بوده و در دید از درون و برون تا 85% قابل مشاهده نمی باشند. از برتری های تلویزیون شهری شفاف می توان به آسانی نصب، سبکی و استفاده از انرژی کم اشاره نمود.

برای دیدن ویژگی های فنی تلویزیون های شهری شفاف، و برای دریافت مشاوره خرید و اجاره تلویزیون شهری و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری با ما تماس بگیرید.

 

تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون شهری رنتال یا تلویزیون شهری اجاره ای، تلویزیون هایی می باشند که به خاطر آسانی حمل و نصب به طور اجاره ای در خیلی از محیط های درونی و مجالس موقتی مورد کاربرد دارد.

از برتری های این تلویزیون ها آسانی حمل و نصب به خاطر سبکی، مصرف انرژی کم و سینما سه بعدی بودن آن اشاره کرد.

برای دیدن ویژگی های فنی تلویزیون های شهری اجاره ای ، و برای دریافت مشاوره خرید و اجاره تلویزیون شهری و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری با ما تماس بگیرید.

تلویزیون شهری  indoor

تلویزیون شهری indoor در محیط های درونی کاربرد دارد، از این رو به تلویزیون شهری داخل سالن هم مشهور است. این تلویزیون ها از ظرافت و سبکی زیادی در مقایسه با تلویزیون های فضای بیرونی برخوردار هستند. همینطور می توان به امکانات تاچ اسکرین و سه بعدی بودن آنها نیز اشاره نمود.

برای دیدن ویژگی های فنی تلویزیون شهری indoor ، و برای دریافت مشاوره اجاره و خرید تلویزیون شهری و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری با ما تماس بگیرید.

 

تلویزیون شهری  outdoor

تلویزیون شهری outdoor یا تلویزیون شهری محیط های بیرونی همانگونه که از اسمش معلوم است در فضای بیرونی کاربرد دارد. این تلویزیون نور زیادی دارد و به اصطلاح روز دید می باشد. همینطور از مقاومت فیزیکی زیادی در مقایسه با سایر تلویزیون های شهری برخوردار است و در دو نوع دسترسی تعمیر از پشت و دسترسی تعمیر از جلو به بازار ارائه می شود.

برای دیدن ویژگی های فنی تلویزیون های شهری outdoor ، و برای دریافت مشاوره خرید و اجاره تلویزیون شهری و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری با ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی