فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

خرید یک تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، پشتیبانی و اجاره تلویزیون شهری و خدمات پس از فروش ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد . 09126630257

  • ۰
  • ۰

دات پیج اصطلاحی برای تعیین شفافیت تلویزیون شهری LED ال ای دی تی وی کو است. به فاصله میان مرکز دو پیکسل خرید تلویزیون شهری مجاور دات پیج می گویند ، و در واحد میلی متر بیان می گردد. شفافیت تصویر بالاتر با دات پیج کمتر و شفافیت تصویر کمتر با دات پیج بالاتر نشان داده می شود. برای مثال کیفیت تصویر دات پیج ده در تلویزیون شهری بسیار بالاتر از دات پیج بیست است.


دات پیج و کیفیت خوب تصویر تلویزیون شهری

صفحه نمایش فروش تلویزیون شهری از تعدادی پیکسل تشکیل شده است که به فاصله ی بین دو پیکسل در واحد میلی متر دات پیج می گویند.


هرچه این فاصله بیشتر باشد پیکسل های کمتری در واحد سطح خواهیم داشت و وضوح تصویر کاهش می یابد و جزییات کمتری از تصویر به نمایش گذاشته می شود. بالعکس هرچه فاصله کمتر شود وضوح تصویر بالاتری خواهیم داشت. در حالت کلی شفافیت تصویر (رزولوشن) به تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش بستگی دارد .


نکاتی که باید در خرید تلویزیون شهری رعایت کنید

 نکته 1. اولین موردی که بایستی مورد توجه قرار گیرد این است که آیا تلویزیون شهری قرار است در داخل ساختمان ( سالن کنفرانس یا پاساژ ) یا بیرون ساختمان ( میدان شهر یا بزرگراه ) نصب شود؟   اگر تلویزیون در بیرون ساختمان ( محیط باز ) و رو به آفتاب نصب خواهد شد ، بایستی شدت نور ( نوردهی ) نمایشگر تلویزیون زیاد باشد اگر نه در سایه نصب می شود از تلویزیونی با شدت نور پایین هم می توان استفاده کرد. ( در تلویزیون هایی با کیفیت نمایشگر یکسان از نظر شدت نور مدل 1R1G1B dip بیشترین ، مدل 3in1 dip متوسط و مدل SMD کمترین شدت نور را دارد ). 


نکته 2. بینندگان تلویزیون از چه فاصله ای تلویزیون را مشاهده می کنند، از 5 متری 70 متری یا 300 متری هر چقدر بیننده دور تر باشد باید تلویزیون بزرگتری بخرید. ( ما برای این کار از فرمول ساده ای استفاده می کنیم ، فاصله ببیننده تا خرید تلویزیون شهریرا تقسیم بر 10 می کنید مساحت نمایشگر تلویزیون به دست میاد به طور مثال اگر بیننده تلویزیون در فاصله 120 متری هست 120 تقسیم بر 10 می شود 12 پس نمایشگر تلویزیون بایستی 12 متر مربع باشد یا به بیان دقیق تر از تلویزیونی به طول 4 و عرض 3 استفاده کنید ) نکته دیگر در مورد بیننده تلویزیون این است که هر چقدر بیننده به تلوزیون نزدیکتر باشد بایستی رزولوشن تلوزیون بالاتر باشد. اگر رزولوشن پایین انتخاب کنید بیننده نمایشگر تلوزیون را شطرنجی ( یا همون دون دون ) می بیند و تصویر کیفیت خوبی نخواهد داشت. 


نکته 3. آپشن هایی که می خواهید خرید تلویزیون شهری داشته باشد را تعیین کنید. مثلا تلویزیون شهری کانالهای تلویزیونی را پخش کند یا نه؟ حتی اگر تلویزیون در جایی نصب شده که صدا سیما سیگنال ندارد یا ضعیف است می توانیم از ماهواره کانال ها را دریافت کنیم و از طریق تلویزیون پخش کنیم . آیا می خواهید پخش زنده و مستقیم جشن ها و مراسم ها را داشته باشید؟ یا اینکه به چه طریقی می خواهید تصاویر و فیلم ها را به تلوزیون ارسال کنید تا پخش شوند؟ در ساده ترین حالت می توانید فیلم ها را روی فلش بریزید و به تلویزیون بزنید ، یا اینکه می توانید از راه دور مثلا از تهران به تلویزیونی که در نصف جهان اصفهان قرار گرفته فیلم را ارسال کنید تا پخش شود.  


نکته 4. آخرین نکته مهمترین تلویزیون شهری نکته است و آن هم نحوه ساخت و کیفیت قطعات تلویزیون، به بیانی دیگر برند تلویزیون شهری است. تلویزیونی که قرار است در فضایی که در برابر تابش خورشید، گرما و سرمای شدید ، بارش برف و باران ، گردو خاک و آب و هوای شرجی نصب شود اگر قطعات با کیفیتی نداشته باشد به قول معروف پودر می گردد.


اگر نحوه ساخت فروش تلویزیون شهری اصولی نباشد با نفوذ گردوخاک و حرارت رفته رفته تصویر تلوزیون کدر می شود و دیگر شفافیت روزهای اول را نخواهد داشت و با بی کیفیت بودن نمایشگر تلویزیون بعد از مدتی LED های نمایشگر دچار سوختگی می شود و بخش هایی از نمایشگر تصویر نخواهد داشت. تلویزیون بی کیفیت هر روز دچار خرابی و در نهایت خاموش می شود همان تلویزیون هایی که امروزه در سطح شهر زیاد می بینید و تعجب می کنید که چرا هیچوقت روشن نمی باشند و به کابوس خریداران خود تبدیل شده اند. حتما حتما در خرید تلویزیون شهری با مطالعه و کارشناسی شده اقدام کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید! 


 ماژول و کنترلر و منبع تغذیه و کابینت مهمترین اجزاء تشکیل دهنده تلوزیون ها هستند و کیفیت خرید تلویزیون شهری به کیفیت این قطعات بستگی دارد.


در مورد ماژول هم تراکم و هم کیفیت LED های آن بر کیفیت فروش تلویزیون شهری  تاثیر دارد.


برای ال ای دی مازول برندهای مختلفی مثل Silan و Epistar و Nichia وجود دارد.


بهترین منبع تغذیه برند MeanWell می باشد . بهترین کنترل برند LINSEN و NOVA است و همینطور کابینت مدلهای مختلفی دارد که مدل آلومینیومی و فیبری که سبک بوده و بیشتر برای داخل سالن و فروش تلویزیون شهری اجاره ای استفاده می شوند و مدل فولادی که برای بیرون سالن است.


کابینت باید دقت بالایی داشته باشد در صورت دقت پایین در هنگام ساخت صفحه نمایش باعث ایجاد درز در صفحه نمایش شده و با نفوذ گرد و غبار نمای بدی در تصویر ایجاد می کند.


کیفیت منبع تغذیه و کنترلر و کابینت قابل تشخیص می باشد ولی کیفیت ال ای دی ها نیاز به گذر زمان و کارکرد خرید تلویزیون شهری دارد که بعد از 2-3 سال مشخص خواهد شد.

 منبع: دات پیج و کیفیت خوب تصویر تلویزیون شهری


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی