فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

فروش تلویزیون شهری

مرکز اجاره تلویزیون شهری و فروش انواع تلویزیون های شهری غول پیکر

خرید یک تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، پشتیبانی و اجاره تلویزیون شهری و خدمات پس از فروش ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد . 09126630257

  • ۰
  • ۰
در اینجا نکات مهمی را باید در خرید تلویزیون شهری و اجاره تلویزیون شهری ال ای دی تی وی کو  مدنظر داشته باشید را به صورت اختصار خدمتتان بیان می کنیم. امید است که با امر تبلیغات و اطلاع رسانی شغل و فروشگاه خودتان موفق باشید. با ما همراه باشید.

قیمت تلویزیون شهری

شاید برای شما نیز مسئله شده باشد که چرا قیمت تلویزیون شهری های موجود در بازار با توجه به امکانات یکسان شان متفاوت است. شاید اینگونه بتوانیم جواب بدهیم که، قطعات سازنده تلویزیون شهری دارای تنوع و قیمت بسیار متنوع هستند که بستگی به نوع انتخاب ، قیمت نهایی نیز مختلف خواهد بود. برای مثال قیمت منبع تغذیه Meanwell در بازار 150 هزار تومان است که قیمت منبع تغذیه مشابه با برند Cl حدود 40 هزار تومان است. تمرکز بعضی فروشنده ها بر قیمت پایین می باشد و بعضی دیگر بر کیفیت می باشد که باعث پدید آمدن قیمتهای متنوع در مشخصات به ظاهرا یکسان ( ولی در کیفیت قطعات متفاوت ) است و متاسفانه رکود حاکم بر اقتصاد هم باعث گرایش عمده خریداران به اجناس فروش تلویزیون شهری گردیده در نتیجه بسیاری از همکاران به عرضه محصولات ارزان قیمت و کیفیت پایین روی آورده اند.

تعداد کنترلر در کیفیت تصویر تلویزیون شهری

تعداد کنترلر مورد استفاده بستگی به رزولوشن تلویزیون شهری دارد بطور عام برای تلویزیون داخل سالن در هر نیم متر مربع و در تلویزیون های خارج سالن به ازاء هر یک متر مربع باید حداقل یک کنترلر استفاده شود.

 

انتخاب تلویزیون شهری

محل مورد استفاده باید مشخص شود که داخل ساختمان می باشد یا خارج ساختمان. 
ابعاد ( طول و عرض ) فروش تلویزیون شهری مشخص گردد.
شدت نور مورد نیاز در تلویزیون بیرون سالن مشخص گردد . ( تلوزیون قرار است رو به آفتاب نصب شود یا در سایه؟ )  
حداقل و حداکثر فاصله بیننده از خرید تلویزیون شهری مشخص گردد .
 

اندازه های تلویزیون شهری و یا تلویزیون داخل سالن

ابعاد تلویزیون شهری و یا خرید تلویزیون شهری داخل سالن می تواند به هر ابعاد و شکلی ساخته شود. اما باید به این نکته توجه داشت که در صورتی که این تلویزیون در ابعاد استاندارد اچ دی یعنی نسبت طول ۱۶ به عرض ۹ ساخته شود بهتر است. 

تلویزیون شهری را می توان به صورت منحنی ، کروی و سایر اشکال هندسی نیز ساخت. همچنین محصولات مشابه با کاربردهای مختلف هم وجود دارد که در این باره می توانید با ما در تماس باشید.

عمر مفید تلویزیون های شهری در صورت استفاده از مواد مرغوب بالای 5۰۰۰۰ ساعت است.

میزان برق مصرفی هر فروش تلویزیون شهری با توجه به ابعاد و تعداد LED های هر نمایشگر متفاوت است. ولی بطور میانگین بین 300-800 وات در هر متر مربع است.

استفاده از کولر گازی برای تلویزیون های شهری باعث افزایش طول عمر و بهره وری بهتر تلویزیون می شود  البته اگر شرایط نصب طوری می باشد که امکان نصب کولر گازی نباشد می توان از مدلها خاص که نیاز به کولر ندارند استفاده کنید .

تلویزیون های شهری ledtvco قابلیت کنترل از راه دور را دارند. و از هر نقطه ای از زمین ، از طریق ارتباط اینترنتی می توانید تلویزیون شهری را کنترل نمایید همچنین امکان کنترل از طریق وایرلس و شبکه هم وجود دارد.

تفاوت بین تلویزیون شهری خارج سالن و تلویزیون داخل سالن

تلویزیون شهری خارج سالن به دلیل اینکه در محیط باز نصب می شود بایستی ضد آب باشد ولی تلویزیون داخل سالن خیر  
 تلوزیون خارج سالن باید ضد ضربه باشد ولی خرید تلویزیون شهری داخل سالن نیازی به ضد ضربه بودن ندارد. 
 تلویزیون خارج سالن بدلیل وجود آفتاب در فضای باز باید نور بالایی داشته باشد که داخل سالن نیازی به داشتن شدت نور زیاد ندارد. 
تلویزیون داخل سالن نسبت به خارج سالن باید رزولوشن بسیار بالایی داشته باشد بدلیل اینکه بینندگان تلویزیون در داخل سالن از فاصله نزدیکتری تلویزیون را مشاهده می کنند.
 

مدلهای 1R1G1B و 2R1G1B با توجه به شدت نور بالا بهترین گزینه برای نور مستقیم خورشید هستند.

 
پیکسل ها دو نوع می باشند SMD و DIP که خود مدل DIP هم به دو نوع تقسیم بندی می شود. مدلی که هر سه ال ای دی آن جدا از هم هستند و به آن 1R1G1B گفته می شود و مدل 3in1 که هر سه ال ای دی آن داخل یک ال ای دی قرار دارد.

SMD ها زاویه دید وسیع دارند و بیشتر در خرید تلویزیون شهری داخل سالن استفاده می شوند و در بیرون سالن بیشتر در مکانهایی که تابش آفتاب مستقیم ندارد می توان استفاده کرد. استفاده از SMD در مکانهایی که برف و باران زیاد یا گرامای شدید دارند اصلا توصیه نمی شود.

کاربرد مدلdip باتوجه به مقاومت مناسب در برابر گرما و رطوبت در محیطها باز بیشتر می باشد و همچنین به خاطر شدت نور بالاتر در برابر تابش آفتاب گزینه بهتری می باشد

 
نصب تلویزیون شهری نیاز به مجوز شهرداری دارد و در واقع نصب فروش تلویزیون شهری های خارج سالن که در معرض دید عموم هستند به مجوز شهرداری نیاز دارد. 

هر تلویزیونی با هر اندازه، شکل یا خصوصین ویژه ای که مدنظر شماست توسط شرکت ما طراحی و تولید می شود. با مشاوران و متخصصان ما در تماس باشید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی